Siuntimo tvarka

1. Prekės pristatomos per LP Express, Venipak arba DPD Lietuva paštomatą / kurjerį. Pirkėjas įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą (paštomatą) ir asmeninę informaciją, kaip: vardas, pavardė, adresas, telefono numeris. Prekės išsiunčiamos per 5 darbo dienas nuo užsakymo ir apmokėjimo gavimo.
2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
3. Tinkamam užsakymo vykdymui, kurjeriui bus perduodama jūsų asmeninė informacija, kaip: vardas, pavardė, adresas, telefono numeris.
4. Apie prekių pristatymą jūsų nurodytu adresu ar atsiėmimą artimiausiame paštomate jus informuos kurjeris skambučiu arba SMS žinute.
5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.
7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo dokumente.