Užsakymo patvirtinimas ir prekių siuntimas

Atlikus apmokėjimą jūs gausite patvirtinimą apie užsakymą ir susijusią informaciją nurodytu el. paštu.

Craftson.lt e-prekyvietėje savo gaminius pardavinėja skirtingi autoriai ir gamintojai iš skirtingų e-parduotuvių, tad jeigu jūsų prekių krepšelį sudaro prekės įsigytos iš skirtingų parduotuvių:

  1. Gali skirtis užsakymų paruošimo siuntimui laikas. Jeigu gaminys yra sandėlyje – įprastai tai užtrunka iki 2–3 darbo dienų, jeigu kuriama pagal individualų užsakymą. Tikslesnė informacija skelbiama pardavėjo puslapyje arba prie gaminio aprašymo.
  2. Užsakytos prekės jus gali jus pasiekti skirtingu laiku ir skirtingais pristatymo būdais. Siuntos pristatymo terminas ir būdas (per paštomatą, kurjerį ar pardavėjo nurodyti adresu) yra skelbiamas pardavėjo puslapyje arba prie gaminio aprašymo.
  3. Visi Craftson.lt Pardavėjai prekės siunčia naudodamiesi Lietuvos Pašto, DPD, Venipak, Omniva kurjerių paslaugomis.
  4. Jūsų krepšelio pristatymo kainą sudaro bendra visų Pardavėjų pristatymo įkainių suma.  


Prekių grąžinimas

  1. Pirkėjas turi teisę grąžinti Prekes ir atgauti sumokėtus pinigus nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų, išskyrus Prekes ar atvejus, kurie patenka į LR Civilinio kodekso 6.228(10) str. numatytas išimtis. (pvz.: pagal individualų Pirkėjo užsakymą pagamintos prekės, dėl higienos priežasčių negrąžinamos prekės, išpakuota kosmetika, leidiniai.
  2. Tuo atveju, kai nuotolinė Sutartis yra sudaryta dėl Prekių, įsigytų iš skirtingų Pardavėjų ir šios Prekės yra pristatomos skirtingu laiku, 14 (keturiolikos) dienų grąžinimo terminas galioja nuo konkrečios Prekės pristatymo dienos.
  3. Norėdamas grąžinti Prekę, Pirkėjas raštiškai apie tai informuoja Pardavėją (jo nurodytu el. paštu) ir Craftson.lt el. paštu – [email protected].
  4. Grąžinama prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos, t. y. apžiūrėta tik tiek, kiek tai būtų galima padaryti fizinėje parduotuvėje.
  5. Grąžinti Prekes Pirkėjas gali per kurjerius arba tiesiogiai Pardavėjui jo nurodytu adresu. Jeigu prekė grąžinama per kurjerius, ji turi būti tinkamai supakuota, kad nebūtų pažeista siuntimo metu. Pirkėjas turi informuoti Pardavėją (jo nurodytu el. paštu) ir Craftson.lt el. paštu – [email protected] apie grąžinamos Prekės išsiuntimą nurodydamas siuntos sekimo numerį.
  6. Pardavėjas, turi teisę negrąžinti pinigų už Prekes, kurios buvo grąžintos su trūkumais, atsiradusiais dėl Pirkėjo kaltės (pvz. Pirkėjas išsiuntė netinkamai supakuotą Prekę, buvo nurodytas netinkamas adresas, Prekė buvo prarasta ar sugadinta grąžinimo Pardavėjui metu).
  7. Papildomas Prekių grąžinimo ar keitimo sąlygas nurodo Pardavėjas savo e-parduotuvės aprašyme.


Kokybės užtikrinimas

Už gamininių ir jų pristatymo kokybę yra atsakingas pardavėjas, tad susijusius klausimus, tikimės lengvai išspręsite susisiekę parduotuvės nurodytais kontaktais (Parduotuvių sąrašas >>) Jeigu kiltų papildomų klausimų ar nepavyktų gauti atsakymo jums rūpimu klausimu iš pardavėjo, parašykite mums el. p. [email protected], mielai jums padėsime!


Lengvo ir malonaus apsipirkimo!