Siuntimo tvarka

Pristatymo sąlygos
Meno dirbinių, verbų, džiovintų gėlių puokščių iš sausučių ir lietuviškų tradicinių augalų pristatymas:

1. Užsakymai priimami 24 valandas per parą, užpildžius užsakymo formą internete.
2. Prekes pristatomos per 1-10 d.d. po užsakymo apmokėjimo už papildomą mokestį (t.y. Pirkėjas privalo sumokėti įpakavimo ir siuntos išlaidas pagal vežėjo ar pašto nustatytus įkainius/tarifus) arba suderinus, galite patys užsakyti siuntos atsiėmimą-pristatymą.
3. Pristatymas vykdomas nuo 8:00 iki 19:00 val. darbo dienomis.
4. Kliento užsakymas pradedamas vykdyti tik atlikus apmokėjimą už pasirinktas prekes.
5. Tikslus pristatymo laikas gali būti garantuojamas tik Vilniaus mieste ir esant išankstiniam susitarimui su mumis. Pristatant prekes į kitus Lietuvos miestus, negalime garantuoti tikslios pristatymo dienos.
6. Jeigu jums labai svarbu užsakymą gauti iki tam tikros dienos, prašome užsakyti iš anksto, atsižvelgiant į pristatymui reikalingą laiką.
7. Pristatymas į visus Lietuvos miestus, išskyrus Vilnių, išsiunčiame antradieniais-ketvirtadieniais. Penktadienį išsiųsti negalime, nes savaitgaliais kurjerių tarnybos nedirba ir penktadienį priimtas siuntinys liks Vilniuje siuntų centre. Taigi, Jūsų užsakymas prabus supakuotas dėžėje visą savaitgalį ir tik pirmadienį galimai pasieks jus.
8. Apmokėti užsakymai pristatomi darbo dienomis Jūsų nurodytu adresu visoje Lietuvoje. *Pristatymas į Kuršių neriją - skaičiuojamas atskirai, yra papildomų sąlygų.
9. Pildydami užsakymo informaciją, galite pasirinkti vieną iš šių pristatymo variantų:
9.1. Pristatymas per kurjerius. Pasirinkus šį būdą prekes Jums pristatys kurjerių kompanija. Prekės pristatomos per 1 – 10 darbo dienas po to, kai mes gausime apmokėjimą. Kurjeris prieš atvykdamas su jumis ar jūsų nurodytu adresatu susisieks telefonu.
9.2. Pagal Pirkėjo pageidavimą, Vilniaus mieste, prekes darbo dienomis pristatysime jau po kelių valandų, jeigu yra tokia galimybė ir jeigu prekė yra, bei užsakymai ir apmokėjimai įvykdyti iki 12 val. darbo dienomis. Vilniaus mieste, atskiru susitarimu ir esant galimybei, galime pristatyti ir išeiginių bei švenčių dienomis.
9.3. Prekių į terminalus nepristatome, nes negalime užtikrinti kokybės!
10. Negarantuojame pristatymo tą pačią užsakymo dieną, jei jį atlikote po 15 val.; sekmadieniais bei valstybinių švenčių dienomis.
11. Negarantuojame užsakymo įvykdymo šeštadieniais po pietų arba sekmadieniais ir valstybinių švenčių dienomis.
12. Negarantuojame pristatymo "iki pietų", "po pietų" ar "po darbo" laiko šventinėmis dienomis: Valentino diena, Moters diena, Mamos diena, etc..
13. Naudojantis pristatymo paslauga, būtina nurodyti teisingus savo bei gavėjo duomenis: Jūsų vardas, telefono numeris, elektroninio pašto adresas; gavėjo vardas, pavardė, telefono numeris, papildoma informacija (pvz. laiptinės durų kodas, darbo laikas ir pan.). Gavėjo pageidavimu, prekės gali būti perduotos patikimiems tretiems asmenims (pvz. kaimynams, kolegoms, administratoriui ir pan.).
14. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ar remiantis kitokiais pirkėjo pateiktais duomenimis, pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
15. Jeigu nurodytas gavėjo numeris neteisingas arba su gavėju negalima susisiekti - užsakymo vykdymas sustabdomas ir tai įtakoja pristatymo laiką (iki kol nepatikslinama informacija su užsakovu).
16. Siunčiant prekes į viešbutį, turi būti nurodytas adresato kambario numeris ir vardas bei pavardė, įregistruoti viešbučio klientų sistemoje (pvz., grupė, pora ir pan.). Prekės paliekamos tik viešbučio priimamajame.
17. Nepavykus pristatyti prekių – gausite pranešimą į telefoną arba elektroninį paštą. Perspėjame, jog už nepristatytas prekes pinigai negrąžinami.
18. Jeigu gavėjas atsisako priimti prekes be pateisinamos priežasties, pinigai už prekes ir pristatymą negrąžinami.
19. Mes neprisiimame atsakomybės už pavėluotą užsakymo pristatymą arba jo nepristatymą dėl neteisingai nurodytų arba ne visų nurodytų duomenų (gavėjo telefono nr., adresas ir kt.).
20. Į pristatymo garantiją neįtrauktos tokios vietos kaip stovyklavietės, karinės bazės, laivai, jūrų uostai arba oro uostai.
21. Priimdami užsisakytas prekes, patikrinkite ar prekė ir/ar jos pakuotė nėra pažeista bei pasirašykite važtaraštį ar kitą siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui surašykite pastabas – laisvos formos aktą apie siuntos pažeidimus ir padarykite fotonuotraukas, bei nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 1 val. nuo gavimo, mums atsiųskite elektroniniu paštu: [email protected] . Klientui pasirašius važtaraštyje be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir mes neprisiimame atsakomybės dėl prekių pažeidimų.
22. Jeigu Jums nepavyko rasti tinkamų verbų, džiovintų gėlių puokštės ar kompozicijos, arba norite pateikti specialų užsakymą arba dėl ko nors pasiteirauti susisiekite su mumis telefonu +370 640 16131 arba elektroniniu paštu: [email protected]  – mes pasistengsime Jums padėti.
23. Norint padaryti užsakymą už Lietuvos ribų, į užsienį geriausia susisiekti su mumis prieš užsakymo padarymą el.paštu: [email protected]
24. Jūs turite teisę atšaukti užsakymą per dvi valandas nuo apmokėjimo el.paštu: [email protected] .Pinigai į Jūsų sąskaitą bus grąžinti per 10 darbo dienų, atskaičiavus perlaidos mokesčius. Jei užsakymą atšaukiate po 17 val. vakaro, rašykite el.paštu ir kitos dienos rytą gausite patvirtinimą dėl atšaukimo.