Grąžinimo tvarka
1.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
1.2. Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių
8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo
prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje
nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą,
užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
1.3. Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių
sąlygų:
1.3.1. grąžinama prekė turi būti originalioje
tvarkingoje pakuotėje;
1.3.2. prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
1.3.3. prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
1.3.4. grąžinama prekė turi būti tos pačios
komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
1.3.5. grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo
dokumentą.
1.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų
prekių, jei Pirkėjas nesilaiko 8.3. straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo
tvarkos.
1.5. Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką
prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti
analogiškomis tinkamomis prekėmis.
1.6. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui
tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už
pristatymą.